Kan du lide at arbejde relationelt, træffe beslutninger og bruge din faglighed til at gøre en forskel for borgere, pårørende og samarbejdspartnere? Har du erfaring med eller interesse for kropsbårne hjælpemidler – og lyst til at arbejde i en kommune med høje ambitioner og stærkt tværfagligt samarbejde? Så er du måske vores nye kollega i borgervisitation i Center Pleje og Omsorg.
Om os
I Center Pleje og Omsorg arbejder vi for at støtte borgeren i aktivt at leve sit eget liv.
Borgervisitationen har en central rolle i dette, hvor vi – sammen med borgeren – bevilger indsatser og hjælpemidler, der virker og giver mening.
Du bliver en del af Team Hjælpemidler, som består af fire erfarne terapeuter. Vi arbejder generalistisk, men med individuelle specialistområder. I denne stilling vil du få ansvar for kropsbårne hjælpemidler, herunder vurdering, bevilling og opfølgning i henhold til SEL § 112.
Dine opgaver vil bl.a. være
- Sagsbehandling og bevilling af kropsbårne hjælpemidler, fx ortoser, proteser, ortopædiske hjælpemidler
- Vurdering af borgerens behov i tæt dialog med borger og samarbejdspartnere
- Kontakt til leverandører og samarbejde med regionen
- Dokumentation og opfølgning i KMD Nexus
- Bidrag til udvikling af området og deltagelse i tværfaglige projekter
- Opfølgning og fakturering i KMD OPUS
Vi forestiller os, at du
- Har en sundhedsfaglig professionsbachelor, fx som ergoterapeut eller fysioterapeut
- Har erfaring med eller interesse for sagsområdet og lovgivningen omkring kropsbårne hjælpemidler
- Har myndighedserfaring og kan navigere i feltet mellem lovgivning og sund fornuft
- Er god til at kommunikere og samarbejde – både med borgere og kolleger
- Trives med selvstændighed, kompleksitet og faglig udvikling
- Har flair for og lyst til at arbejde med administrative processer
Vi tilbyder
- Et spændende job med ansvar og afveksling
- Et velfungerende team med høj faglighed og humor
- Selvtilrettelæggende arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde
- En arbejdsplads med fokus på rehabilitering og helhed
- Et vikariat på fuld tid med opstart 1. januar eller efter aftale (timetal kan forhandles)
Løn
Efter gældende overenskomst Arbejdssted: Støvring Rådhus
Ansøgningsfrist
24. november kl. 12.00.
Samtaler afholdes den 27. november 2025.
Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af myndighed Jeanette Serup på mail jems@rebild.dk eller telefon 41 77 62 62.
Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rebild Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rebild Kommune, Hobrovej, 9530 Støvring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7d951a44-7fd6-4968-8939-dea5f6d5aa71